Osnovni zadatak Politike kvalitete, okoliša i sigurnosti je ispuniti i zadovoljiti zahtjeve Kupaca, zainteresiranih strana i društvene zajednice.
Pravci razvoja Društva su kontinuirano poboljšanje kvalitete rada, smanjenje troškova proizvodnje, zadovoljavanje zahtijeva Kupaca iz ugovora, te skrb o osiguravanju potrebnih ljudskih i materijalnih resursa i kontinuirano poboljšavanje uvedenih sustava upravljanja.
Ostvarenje Politike kvalitete, okoliša i sigurnosti temelji se na slijedećem:
- opredijeljenosti poslovodstva za ispunjenje zahtijeva normi i zakonskih propisa
- obvezi poslovodstva da trajno poboljšava uvedene sustave upravljanja
- provođenju odredbi iz Priručnika za upravljanje sustavima na svim nivoima u Društvu
- motiviranju i uključivanju svih zaposlenih na zadacima realiziranja Politike sustava i ispunjenju postavljenih Ciljeva sustava.
- kontinuiranoj izobrazbi izvršitelja
- osiguranju potrebnih ljudskih i materijalnih resursa potrebnih za realizaciju ugovorenih obaveza
- sprječavanju onečišćenja okoliša , te na sprječavanju ozljeda na radu , odnosno bilo kakvog incidenta
Poslovodstvo Društva redovito provodi ocjenjivanje učinkovitosti sustava upravljanja kvalitetom, sustava zaštite okoliša i sustava sigurnosti i zaštite zdravlja i njihovu primjenu kroz izradu Izvještaja poslovodstva o sustavima upravljanja.